http://tkani.cz/
 
Rychlé vyhledávání

Facebook
Sdílet

Navigace: ATELIER JOHANNA -> Kontakt

Kontakt

 
 

Telefon :  602 181819. 606 404244, 354 560170Email :  e.atelierjohanna@gmail.com 
Adresa :  Hana Píchová, Lomnička 80, 351 35 Plesná  : 737030095

 

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí od 1.3.2010 pro nákup v internetovém obchodu eshop.tkani.cz (dále jen e-shop), provozovaném Atelierem Johanna, Hana Píchová, Lomnička 80, 351 35 Plesná, IČ 73703095. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami a souhlasí s reklamačním řádem. Obchodní podmínky jsou veřejně přístupné na webových stránkách internetového obchodu eshop.tkani.cz. Situace neupravené Obchodními podmínkami se řídí v případě, že je smluvní stranou spotřebitel, občanským zákoníkem č. 40/1964 Sb. a zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb.., v případě že je smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy obchodním zákoníkem č. 513/1991 Sb.

Údaje, které nám v souvislosti s vaší objednávkou poskytnete, slouží výhradně k vyřízení objednávky, považujeme je za diskrétní a zaručujeme jejich ochranu. Objednávkou zákazník potvrzuje, že se seznámil s obchodními a reklamačními podmínkami a že s nimi souhlasí.


O ruční výrobě obecně

Pracujeme převážně s přírodními materiály. U přízí je uvedeno materiálové složení, u přízí údaj o množství v metrech nebo v gramáži nebo oba údaje, u tkaných nebo pletených věcí údaj o šířce a délce, případně velikosti. Vzhledem k tomu, že vlna pruží a absorbuje vlhkost, může se metráž a gramáž v různém prostředí mírně lišit. Drobné nepravidelnosti příze, látky nebo dalších výrobků vznikají v důsledku ruční práce a nejsou považovány za vadu, u některých je nepravidelnost dokonce jejich předností. Uvedená cena nezahrnuje balné a poštovné. Vlivem zobrazení na internetu se může mírně lišit barevný odstín výrobku.

Ručně barvená příze, plst nebo výrobky z nich zhotovené může při prvním praní mírně pouštět barvu, je třeba dodržet pokyny pro údržbu uvedené na adjustační pásce a výrobek prát odděleně.


Prodej hotových výrobků

Hotové výrobky z naší tvorby si můžete vybrat v e-shopu. Vaši objednávku potvrdíme mailem a vybraný výrobek zašleme dohodnutým způsobem na vámi udanou adresu. Podmínkou platnosti objednávky je, že řádně vyplníte všechny požadované údaje. Údaje, které nám v souvislosti s Vaší objednávkou poskytnete, slouží výhradně k vyřízení objednávky, považujeme je za diskrétní a zaručujeme jejich ochranu. Objednávkou zákazník potvrzuje, že se seznámil s obchodními a reklamačními podmínkami a že s nimi souhlasí.


Co můžeme zákazníkovi ještě nabídnout

Každé přadeno příze má jinou váhu a délku, takže pokud máte zájem o menší množství, než nabízíme, je možné se dohodnout na dodávce menšího množství. Přízi, která není ručně barvená, můžeme dodat i ve větším množství než je uvedeno v aktuální nabídce, pokud máme k dispozici dané textilní vlákno. U barevných je to odlišné, vzhledem k tomu, že každá barvící lázeň je individuální, nemůžeme u již upředené ručně barvené příze dodat větší než je nabízené množství, můžeme však podle vašeho požadavku upříst potřebné množství podobné příze.

Výrobky prezentované v aktuální nabídce nebo v ukázkách předchozích prací mohu po dohodě se zákazníkem vyrobit v jiné velikosti, v jiném barevném nebo materiálovém provedení, případně z materiálu dodaného zákazníkem.


Podmínky platby, poštovné a balné

Upřednostňujeme platbu převodem na účet, /možno i na základě zálohové faktury, kterou zašleme na váš kontaktní e-mail/, do pěti pracovních dnů poté, co bude platba připsána na účet, bude vám výrobek zaslán. Číslo bankovního účtu pro platby převodem je : 2000551565/2010  , IBAN: CZ43 2010 0000 0020 0055 1565.

Zákazníkům z Plzně nebo Chebu nabízíme možnost platby hotově při osobním odběru výrobku, je nutné si předem telefonicky dohodnout termín a místo předání. Platbu dobírkou při převzetí zásilky od přepravce umožňujeme pouze stálým zákazníkům. Zákazníkům ze Slovenska a z EU umožníme platbu přes PayPal nebo na náš zahraniční účet.

K ceně výrobku účtujeme poštovné a balné ve výši 70,- Kč. To zahrnuje zaslání zboží prostřednictvím České pošty jako doporučený balík. Pokud si přejete zaslání jako obchodní balík nebo jiného přepravce, informujte nás mailem a my vám sdělíme aktuální cenu poštovného. V den odeslání vám zašleme e-mail se zprávou o odeslání s údajem o přepravci. Při převzetí zásilky zkontrolujte, zda není výrobek přepravou poškozený a zda je kompletní, pokud shledáte nějakou závadu způsobenou přepravou, zásilku nepřebírejte, reklamujte ji u přepravce a informujte nás o tom.

Dodaný výrobek zkontrolujte, a pokud zjistíte nějaké závady, neprodleně nás o nich informujte mailem nebo telefonicky, na pozdní reklamace nebude brán zřetel. Pokud bude nutné vrátit výrobek zpět, je zákazník ho povinen zabalit tak, aby nebyl při přepravě poškozen, v takovém případě bychom nemohli reklamaci uznat. Spolu se zbožím je třeba vrátit i fakturu. Pokud bude reklamace oprávněná, budeme jí řešit opravou, výměnou výrobku nebo vrácením kupní ceny. Za vady vzniklé vnějšími okolnostmi a nevhodným používáním výrobku neodpovídáme.

Spolu s výrobkem vám zašleme fakturu-daňový doklad. Nejsme plátci DPH.


Doplňkové služby

K zakázce si můžete objednat dárkové balení výrobku, popřípadě přiložení osobního přání, podrobnosti je možné dohodnout mailem nebo telefonicky. Příplatek za dárkové balení výrobku činí 50,- Kč.


Stornování objednávky, vrácení zboží

Odeslanou a potvrzenou objednávku je možné stornovat telefonicky a elektronickou poštou (prosíme, uveďte číslo Vaší objednávky). Storno poplatky neúčtujeme.

Pokud jste výrobek nezakoupili osobně, ale objednali ho přes internet nebo na dobírku, můžete ho bez uvedení důvodů do 14 dnů vrátit, to neplatí o zboží zhotoveném na zakázku podle individuálních požadavků zákazníka. Výrobek musíte zaslat jako obyčejný balík, na dobírku nebude brán zřetel.

Při vrácení výrobku do 14 dnů bez udání důvodu, je třeba

- aby vrácený výrobek byl kompletní

- nesmí být poškozený a nesmí jevit známky opotřebení a používání

- musí být vrácen nejpozději 14. den od převzetí

- k zásilce musí být přiloženy kontaktní údaje a kopie faktury nebo dokladu o zaplacení

Po obdržení výrobku vám zašleme dobropis, který nám podepsaný vrátíte zpět a my vám vrátíme nejpozději do 30 dnů zaplacenou částku sníženou o poplatky hrazené třetím osobám /poštovné/. Pokud bude výrobek nekompletní, poškozený nebo bude jevit známky opotřebení, je zákazník povinen chybějící hodnotu uhradit a o tuto hodnotu snížíme vrácenou kupní cenu.

 

Záruka, reklamace

Na výrobky poskytujeme záruku 2 roky od doby zakoupení. Daňový doklad, který obdržíte se zbožím, slouží zároveň jako záruční list. Pokud má výrobek vadu, kterou zákazník zjistil již při převzetí, je povinen nás do 3 kalendářních dnů o tom vyrozumět písemně nebo e-mailem a uvést jméno a příjmení, bydliště, datum, e-mailovou adresu a popis vady. Pokud reklamaci uznáme, navrhneme zákazníkovi způsob řešení. Pokud má výrobek prokazatelně neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje jeho užití, má kupující nárok na výměnu zboží za zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu. V ostatních případech má kupující nárok na opravu výrobku.

Zboží je možno reklamovat po dobu záruční doby prostřednictvím e-mailu, poštou nebo osobně, je třeba uvést popis vady a doložit doklad o vlastnictví výrobku /fakturu nebo doklad o zaplacení/, jinak nebude záruka uznána. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, na poškození či nadměrné opotřebení zboží, vady způsobené neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání zboží. Záruka se nevztahuje na zboží, které zákazník upravoval nebo opravoval nebo které bylo poškozeno zásahem vyšší moci. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, které byly označeny a pro které byla poskytnuta sleva. Výrobky zhotovené na zakázku je možné reklamovat pouze z důvodu kvality provedení, nikoliv pro materiál nebo barvu pokud zákazník sám dodal materiál.

 

O reklamaci nás, prosím, neprodleně informujte písemně nebo telefonicky, ještě před odesláním reklamovaného zboží. O přijetí reklamace neprodleně vyrozumíme zákazníka e-mailem, pokud se nedohodneme jinak. Obsahem vyrozumění bude písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován. Reklamaci včetně případného odstranění vady vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, kdy vás budeme informovat o datu a způsobu vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně o důvodu zamítnutí reklamace.

 

 


Přihlásit


Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný

Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.
Měna